close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

השכרת רכב בחו"ל- לעשות את זה מהארץ או מחו"ל?

מערכת שורשד שבט, תשעז31/01/2017

השכרת רכב בחו"ל – לעשות את זה לפני הטיסה או אחרי?

תגיות:

בשנים האחרונות, עולם התיירות השתנה באופן בשני מאפיינים בולטים. הראשון, כמעט כל הזמנה שאנחנו מבקשים לעשות, אנחנו יכולים לבצע בעצמנו ללא צורך במתווכים. המאפיין השני הוא, חלק גדול מהדברים שאנחנו זקוקים להם בחו"ל, אנחנו יכולים להזמין כבר בארץ.

השכרת רכב בחו"ל היא דוגמא טובה לשינויים שחלו בשני המאפיינים הנ"ל. מי שרוצה, יכול לבצע את ההזמנה ללא צורך במתווכים, כלומר הוא לא צריך לפנות אל סוכן נסיעות שישכור בשבילו רכב דרך סוכנויות שהוא עובד איתן, והוא גם לא צריך לנחות בארץ היעד ולפנות אל סוכנות השכרת רכב בחו"ל בשביל לשכור רכב, הוא יכול דרך האינטרנט בבית לעשות את זה, ישירות מהסוכנות. הוא מזמין רכב, והסוכנות דואגות שהוא יחכה לו בעת שינחת.

השכרת רכב בחו"ל היא לא הדוגמא היחידה לכך כמובן, גם כשאנחנו רוצים להזמין מקום במלון, כרטיס טיסה או כרטיס להופעה, אנחנו יכולים לעשות הכל לבדנו. אך השכרת רכב היא דוגמא מובהקת כיצד להפוך את הטיול שלנו למושלם בצורה פשוטה, מבלי שנצטרך שגורמים חיצוניים יטפלו בו. אנחנו יכולים לעשות הכל לבד, אם רק נפנה מעט זמן ונעשה את ההזמנה ברשת.

כעת עולה השאלה, האם עדיף לנו להשכיר את הרכב כבר בארץ או שמא, לעשות את זה בחו"ל כשאנחנו נוחתים, כמו כן, עולה שאלה, האם לעשות את זה לבדנו או בדרך הישנה, דרך סוכן נסיעות או סוכנות רכב.

השכרת רכב בחו"ל – לעשות את זה לפני הטיסה או אחרי?

יש שתי גישות בעניין זה, יש הסבורים, שהכל צריך להיות מוכן, כך שאנחנו לא נצטרך לעשות שום דבר כשנגיע לחו"ל, פשוט ננחת, נאסוף את הרכב ונתחיל לטייל. יש את הגישה אשר טוענת בדיוק להיפך, עדיף לנו לחכות שננחת, אולי נשתמש בתחבורה ציבורית, אולי נוכל להוזיל עלויות אם נשכור רכב בסוכנות בחו"ל.

האמת היא, שעדיף לעשות העסקה עוד לפני שיוצאים מהארץ, כך אנחנו לא צריכים לבזבז זמן על חיפוש אחר סוכנות, וביצוע העסקה. במיוחד זה נכון אם אנחנו נוחתים בשעות לילה או שאנחנו נוחתים ויש לנו עוד זמן נסיעה למלון.

השכרת רכב בחו"ל – לעשות את זה לבד או דרך סוכנות?

כאן זו שאלה, עד כמה אנחנו מיומנים בהזמנה דרך האינטרנט וכמה אנחנו סומכים על הרשת לשם כך. לשמחתנו, כיום, בניגוד לעבר, אנחנו יכולים לבצע את כל ההזמנות שלנו דרך האינטרנט, בשרתים מאובטחים, מרבית החברות עובדות כך, ולכן, אין שום סיבה שלא נשכור רכב בחו"ל בצורה כזו.

אנחנו יכולים לבצע את ההזמנה דרך סוכנות השכרת רכב בחו"ל או דרך הסניף של הסוכנות בארץ ולבקש שהרכב יחכה לנו בשדה התעופה, בבית המלון או בסניף מסוים של החברה ואנחנו נגיע לקחת אותו.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה